tirsdag den 19. august 2014

Ulla skriver :

Kære Chris og piger!

Jeg håber I har nydt sommeren og det rigtig gode vejr!
Tak for dejlig vin til Anders` og mit sølvbryllup. Vi havde en super hyggelig dag!
Jeg sender nye datoer til jer. Vi synger fortrinsvis i lige uger, men de lige uger falder sammen med en lejrskole og efterårsferien. Så derfor har jeg også taget ulige uger i brug. Jeg håber, I kan få det til at passe nu når I ved det i lidt god tid.
Vi har sagt ja, til at synge til Høstgudstjenesten i Oksbøl Kirke den 21. september klokken 16.
Vi skal synge et par vers alene af følgende salmer: Vi pløjed og vi så`de - Nu falmer skoven - Du gav mig oh Herre en lod
Jeg synes, at vi skal synge: Sensommersang/kanon - Æbler lyser - Septembers himmel.
De to første er med på vores "efterårs-repertoire" og Septembers himmel er ny med 3 smukke stemmer. Det kan vi fint nå, når vi tager de ulige uger i brug.
Jeg glæder mig til at se jer, -og høre jer!
Husk, at det er super, hvis I kan ta` et par sangere med!

Mange hilsner
Ulla

nye øvedatoer for efterår 2014


E Søng-kor

Efterår 2014

Uge 34     Den 21. august kl. 19
Uge 35     Den 28. august kl. 19
Uge 36     Ingen kor!!
Uge 37     Den 11. september kl. 19
Uge 38     Den 18. september kl. 19 i Oksbøl Kirke
Søndag den 21. september kl 16. Høstgudstjeneste i Oksbøl Kirke.
Uge 40     Den 2. oktober kl. 19
Uge 41     Den 9. oktober kl 18. Vi synger en time, derefter er der mulighed for at se Musikteater v. Thomas Sandberg på Oksbøl Friskole.
Uge 42     Ingen kor!!
Uge 43     Den 23. oktober kl. 19
Uge 44     Den 30. oktober. Spil Dansk arrangement på Oksbøl Friskole.
Uge 46     Den 13. november kl. 19
Uge 48     Den 27. november kl. 19
Uge 50     Den 11. december kl. 19. Medbring mand/kæreste.

                 Anders laver gløgg!

 2015         Uge 2       Den 8. januar kl. 19

torsdag den 31. januar 2013

Så er der nye øvedatoer


E Søngkor er startet op efter en dejlig juleferie og har allerede øvet flittigt.
Vi er i aften begyndt på en skøn sang "Vårvise" - glæd jer!

Vi øver næste gang torsdag i uge 8 + uge 9, begge gange kl.19




 

onsdag den 10. oktober 2012

E Søngkor er her skam endnu....

Fødselaren hyldes
Så er vi startet igen efter en go lang sommerferie.
Vi startede op med sang selvfølgelig og med at fejre vores formidable, Chris som på fornemmeste vis akkompagnerer Ulla og os når vi synger. Han var fyldt rund og det måtte markeres.
Har du lyst til at være en del af vores dejlige lille kor, så mød op på Oksbøl Friskole, på en af de programsatte datoer. Her er plads til alle, unge og gamle. Har du brug for yderligere oplysninger, så læg en kommentar her på siden, så besvarer jeg den.

oktober
Uge 41     Torsdag den 11.

Uge 43     Torsdag den 25. Syng dansk arrangement på Oksbøl Friskole. Vi mødes kl. 18.30? Koret synger 3-4 sange.

November:

Uge 44     Torsdag den 1.

Uge 46     Torsdag den 15.

Uge 47     Torsdag den 22.
Uge 48     Onsdag den 28. Nordborg Kirke. Spejderne tænder fredslys.

                 Vi mødes kl. 18.15

December:

Uge 49     Torsdag den 6.

 Januar:

Uge 3       Torsdag den 10.

Uge 4       Torsdag den 17.

Uge 5       Onsdag den 30. Klokken 15 – 17. Hjem og Kultur, på Oksbøl     Friskole.

Uge 5       Torsdag den 31.


At året ikke er gået helt stille af for E Søngkor ses her: http://www.youtube.com/watch?v=Lz6XWg8GBXQ hvor vi havde en forrygende workshop med Hanne Rømer.

I januar kom Hanne Rømer, der er musiklærer på Hoptrup Efterskole og lavede en forrygende workshop med os. Der blev arbejdet med stemmetræning, synge uden noder og tekst på papir og vi sang også andre genrer end dem vi ellers har prøvet. Chris akkompagnerede Hanne på smukkeste vis og vi gav den hele armen.

torsdag den 1. december 2011

Julekoncert i Nordborg Kirke og julesalmesangs aften i Oksbøl kirke

Skulle du have lyst til en aften i godt selskab af nordalsiske kor, er det på torsdag d.8.12. du skal tage til julekoncert i Nordborg Kirke kl.19.30.
Her skal vi, sammen med Mandskoret fra Nordborg, Charlotte Stoffregen og Nordals Amatørorkester fremføre "Skabelsen"  af Haydn.
Ugen efter, onsdag d.14.12. synger vi i Oksbøl Kirke til julesalmesangs aften.

Vi glæder os til at se dig.

torsdag den 11. august 2011

Så starter sæsonen

Første øveaften i denne sæson er
torsdag d.25. august kl.19-21
i Multirummet på Oksbøl Friskole.
Har du lyst til være med, så mød bare op.

tirsdag den 9. august 2011

Sommerafslutning

I år havde vi valgt at invitere vores ægtefælle, kæreste, veninde m.m til vores hyggelige sommerafslutning. Alle bidrog med noget til det fælles salatbord og der var lækkert kød til grillen.

Da vi jo ikke skulle sidde og spise og snakke hele aftenen, var der fælles korsang, hvor mændene selvfølgelig måtte vise om de kunne optages i koret. Det blev nu kun ved den meget fornøjelige, fælles korsang, selvom de gjorde det rigtig godt.

Inden vi ønskede hinanden god sommer og på gensyn, evaluerede vi lidt på det 1. år med vores skønne korledere Ulla og Maestro Chris. Alle var enige i, at det havde været et utroligt spændende år med mange gode udfordringer og at vi alle glæder os til et gensyn til august.