tirsdag den 19. august 2014

Ulla skriver :

Kære Chris og piger!

Jeg håber I har nydt sommeren og det rigtig gode vejr!
Tak for dejlig vin til Anders` og mit sølvbryllup. Vi havde en super hyggelig dag!
Jeg sender nye datoer til jer. Vi synger fortrinsvis i lige uger, men de lige uger falder sammen med en lejrskole og efterårsferien. Så derfor har jeg også taget ulige uger i brug. Jeg håber, I kan få det til at passe nu når I ved det i lidt god tid.
Vi har sagt ja, til at synge til Høstgudstjenesten i Oksbøl Kirke den 21. september klokken 16.
Vi skal synge et par vers alene af følgende salmer: Vi pløjed og vi så`de - Nu falmer skoven - Du gav mig oh Herre en lod
Jeg synes, at vi skal synge: Sensommersang/kanon - Æbler lyser - Septembers himmel.
De to første er med på vores "efterårs-repertoire" og Septembers himmel er ny med 3 smukke stemmer. Det kan vi fint nå, når vi tager de ulige uger i brug.
Jeg glæder mig til at se jer, -og høre jer!
Husk, at det er super, hvis I kan ta` et par sangere med!

Mange hilsner
Ulla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar