Vi deltog d.20.3. i spillemandsmessen sammen med spillemændende/kvinderne, Birthe Sandbæk,Bent Jensen, Bente Nissen, Dorthe Hoffland og Ole Andersen samt Kirkesangerne Merete Torre Andersen og Peter Hellesøe og sidst men ikke mindst Ole Werth Sørensen. Sikke en dejlig stemning der indfandt sig i kirken hvor smilende og glade kirkegængere sad på bænkene og sang med. Og da messen var slut dansede enkelte par polka ud af kirken.
torsdag den 31. marts 2011
onsdag den 30. marts 2011
tirsdag den 15. marts 2011
Spillemands messe i Oksbøl Kirke
På søndag d. 20.3. synger vi i Oksbøl Kirke til spillemands messen fra kl.16.
Læs mere om arrangementet lige her
Læs mere om arrangementet lige her
lørdag den 5. februar 2011
En skøn dag på naboøen
Vi var så heldige at få en invitation til at besøge vores gamle korleder på Fyn. Så 11 søngpiche nød en skøn dag hos Eva, hvor vi fik dejlig mad, serveret af Bo og dernæst en skøn travetur i skoven som endte på et smukt gods Flintholm, hvor der er et galleri. Her så vi malerier og skulpturer af Asger Jorn, Heerup, Wilhelm Freddie, Olafur Eliasson, Peter Brandes og mange andre dygtige kunstnere. En skøn dag med højt humør og masser af latter. Tusind tak for jeres gæstfrihed.
Skulle du have lyst til at høre os
så optræder vi i marts måned ikke mindre end 3 gange.
lørdag d.12.marts i Nordborg kirke (natkirke)
søndag d.20.marts i Oksbøl kirke til spillemands gudstjeneste
onsdag d.30.marts på Oksbøl friskole til forårskoncert.
lørdag d.12.marts i Nordborg kirke (natkirke)
søndag d.20.marts i Oksbøl kirke til spillemands gudstjeneste
onsdag d.30.marts på Oksbøl friskole til forårskoncert.
torsdag den 13. januar 2011
I aften går det løs igen
I aften starter vi op igen efter en velfortjent jule/nytårs pause.
Det bliver spændende at se hvad foråret byder på af arrangementer, hvor vi også deltager.
Det bliver spændende at se hvad foråret byder på af arrangementer, hvor vi også deltager.
lørdag den 18. december 2010
Julestemningen steg et par grader i Nordborg idag.
E Søngkor ville gerne være med til at sprede julestemning i Nordborg og MATAS og Kvickly ville gerne have besøg af os. Så vi drog mod byen, sang 4 smukke julesange og man kunne hurtigt se smilene brede sig rundt om i butikkerne. Dejligt at være med til at sprede lidt julestemning blandt travle mennesker en lørdag formiddag, tæt på jul.
Abonner på:
Opslag (Atom)
